Tip: Jak psát e-maily a SMS klientům

Rezervační systém Reservanto nabízí možnost jednoduše kontaktovat klienty pomocí SMS nebo e-mailu. Například při nutnosti zrušit rezervaci, připomenout smluvený termín nebo nabídnout termín, který se zrovna uvolnil.

V tomto článku představíme několik tipů a rad, jak napsat takovýto e-mail nebo SMS tak, aby klient nebyl jen informován, ale i potěšen.

Různých e-mailů a zpráv dnes každému z nás chodí spousty. Většina z nich je dost podobných, v horším případě to jsou automaticky vygenerované texty, které jsou velmi neosobní. A v tom je možnost se odlišit a přinést svým klientům něco navíc.

Informace, které posíláte zákazníkům, SMS i e-maily, zkuste udělat osobní a každému na míru. Víte o zákazníkovi něco, co byste mohli použít v zasílané informaci? Použijte to. Nevíte? Nevadí! Stačí alespoň upravit pozdrav – oslovit klienta jménem.

V textu, který zasíláte klientům zkuste nepoužívat ohrané fráze.  Piště tak, jak mluvíte. Psaná forma často svádí k formalitám, které pak při čtení nepůsobí dobře.

Důležitý je také podpis, který zvolíte. Vždy je určitě dobré uvést, kdo vlastně píše. Např. „Masážní salón Viktorie“.  Pokud pracujete sami, stačí vaše jméno. Stejně tak, pokud je vás v „Masážním salónu Viktorie“ více, je dobré uvést ještě vaše jméno. Ideální je samozřejmě použít název nebo jméno, pod kterým vás klient zná.

Pokud zasíláte klientům SMS, není nutné se obávat délky omezené na 160 znaků. Stačí tomu přizpůsobit zasílané text. Není nutné se tolik rozepisovat, ale výše uvedené body by měli zůstat zachovány. Opět tedy platí- pozdrav na míru klientovi, text psaný běžným a přirozeným jazykem a podpis s názvem a jménem.

Facebooktwittergoogle_plusmail