Opět vám přinášíme několik novinek, které vám zpříjemní práci a přidají nové možnosti. Na základě vašich přání jsme podstatně rozšířili správu zákazníků, vylepšili uživatelské účty a nastavování jejich přístupových oprávnění. Kromě toho jsme také přidali podporu nových zaměření.
Rozšíření zákazníků
Největší změnou je velké rozšíření funkcí týkajících se evidence zákazníků. Nyní u nich můžete evidovat např. datum narození, pohlaví, v některých zaměřeních adresu, rodné číslo, apod. Pokud využíváte SMS nebo e-mailové upomínky, nově můžete zrušit jejich zasílání vybraným zákazníkům. Možné je také u každého zákazníka ukládat vlastní textové poznámky, prohlížet budoucí i historické rezervace nebo si zobrazit statistické údaje.
Vlastní údaje
U zákazníka také můžete evidovat libovolné množství vlastních údajů, které vám v Reservantu chybí.
Štítky
Štítky slouží k označení zákazníků a k následnému třídění. Každého zákazníka můžete označit štítky dle vlastního uvážení a tím vytvářet různé tematické skupiny (např. VIP, problémoví, newsletter, důchodce, apod.).
Nová zaměření
Přidali jsme zaměření pro veterinární kliniky, pneuservisy a vytvořili jsme nová všeobecná zaměření určená pro zákazníky, kteří v seznamu zaměření nenašli svůj obor.
Rozšířená oprávnění
Zapracovali jsme také na možnostech uživatelských účtů, dostupných ve variantě Premium. Vylepšili jsme možnosti nastavování oprávnění pro každý účet a propojení účtu se zdroji.