Tip: Co vše vyplnit ke spokojenosti klientů

Provozovny - rezervaceO základním nastavení Reservanta jsme již psali. Dnes vám ale ukážeme, jak vše vyplnit tak, aby zobrazené informace byly pro vaše klienty co nejvíce přínosné.

Po prvním přihlášení do Reservanta se vám objeví krátký průvodce, pomocí kterého vyplníte základní údaje. Doporučuji zde zadat IČ, poté se vám automaticky doplní údaje z obchodního rejstříku a ušetří tak vyplňování. Důležité je správně vyplnit druhou kolonku – Jméno. Tento popisek se zobrazuje klientům na webu obchodníka, jako váš název. Vyplňte zde tedy to, pod čím vás nebo vaši společnost zákazníci znají.

Název

Stejně tak je důležitá kontaktní adresa. Ta se zobrazuje na webu obchodníka, v postranním panelu a zobrazuje se podle ní i mapka.  Tato adresa ukazuje vaše hlavní sídlo.

Kontakty

Pokud máte více provozoven, jednoduše je zadáte v nastavení provozoven. U každé provozovny zadejte název, který bude pochopitelný pro vaše klienty. V rezervačním formuláři se jim bude zobrazovat jen tento název. Důležitá je opět i adresa, ta se totiž zobrazuje zákazníkovi ve shrnutí rezervace společně s mapkou. U provozoven vyplňte i telefonní číslo, pokud je jiné než hlavní zadaný telefon. Tato čísla se objevují na webu obchodníka u jednotlivých provozoven a pro klienty je pak jednodušší vás kontaktovat, pokud je třeba.

Provozovny nastavení  Provozovny - nastavení  Provozovny - web  Provozovny - rezervace

V průvodci nastavením po prvním přihlášení jste vyplnili poskytované služby – jejich název, délku a cenu. V nastavení Reservanta můžete tyto služby upravovat a především doplnit o popisek. Ten je vidět na webu obchodníka u jednotlivých služeb a může usnadnit zákazníkům jejich výběr. Popište zde tedy, co jaká služba obnáší, k čemu je dobrá apod.

Nabídka služeb   Služby - nastavení  Nastavení služeb

Facebooktwittergoogle_plusmail